نسبتاً

عواملی وجود دارد که باید قبل از خرید بلیط هواپیمای بعدی خود در مورد آنها بدانید. آنها را به خاطر بسپارید تا مطمئن شوید که پرواز تا حد امکان بدون مشکل است. سعی کنید به آنها پایبند باشید، و ممکن است کمی از ناراحتی و وقت تلف شده صرفه جویی کنید.

برای شروع، سعی کنید قبل از ترتیب دادن پروازی که نیاز به توقف دارد، یک پرواز خطوط هوایی بدون توقف رزرو کنید. پروازهای مستقیم احتمال تاخیر یا قطع پرواز را کاهش می دهد. طبیعتاً اگر یک پرواز بدون توقف برنامه ریزی شده باشد، احتمال به تعویق افتادن آن بسیار کمتر است. حرکت و فرود هر دو زمان زیادی را صرف می کنند، بنابراین توصیه می شود این کار را دو بار انجام ندهید. مطمئناً مواقعی وجود خواهد داشت که پرواز مستقیم قابل دسترسی نباشد، اما مناطق زیادی وجود دارد که پروازهای مستقیم به همان اندازه رایج هستند. حتی ممکن است برای جلوگیری از دردسرهای غیر ضروری و احتمال بازداشت شدن، خرید یک هواپیمای مستقیم از طریق پرواز، کمی بیشتر ارزش داشته باشد.

مطمئناً به خودتان زمان زیادی بدهید، اگر مجبور به ترتیب دادن یک پرواز باشید. هنگامی که پرواز مستقیم برای مکانی که به آن سفر می کنید در دسترس نیست، مطمئن شوید که زمان کافی را در بین پروازها برنامه ریزی کنید تا از تند تند کردن در تمام نقاط، یا شاید حتی عدم انجام پرواز اتصال خود جلوگیری کنید. زمانی که شرکت‌های هواپیمایی برنامه‌ریزی پروازها را انجام می‌دهند، معمولاً بین پروازها کمتر از یک ساعت زمان توقف دارند. با این حال، اگر پرواز اصلی عقب از برنامه به آنجا برسد، اغلب زمان کافی نیست. برای اینکه بتوانید از این نگرانی اضافی دور بمانید، سعی کنید پروازهای اتصالی را با حداقل شصت دقیقه بین زمان فرود اولین پرواز و زمان برخاستن پرواز بعدی ترتیب دهید.

سعی کنید تا حد امکان صبح زود یک پرواز داشته باشید. پرواز زودهنگام قبل از ساعت 7 یا 8 می تواند تصمیم بسیار خوبی در تنظیم سفر هوایی شما باشد. پروازهایی که اول صبح حرکت می‌کنند، بسیار کمتر احتمال دارد که دیر انجام شوند، و همچنین احتمال کمتری دارد که تحت تأثیر مشکلات آب و هوایی در سایر مکان‌ها و سایر پروازهایی که ممکن است در فرودگاه‌های دیگر با تأخیر انجام شوند. همچنین، اگر اولین پرواز روز به دلایلی تأخیر یا لغو شود، احتمالاً چند پرواز اضافی در طول روز وجود خواهد داشت که ممکن است برای رسیدن به مقصد مورد نظر خود از آنها استفاده کنید.

مطمئن باشید زودتر در فرودگاه حاضر شوید. زودتر رسیدن به ترمینال شما نمی تواند به اندازه کافی استرس داشته باشد، به خصوص زمانی که به مسافران گفته می شود حداقل دو ساعت قبل از زمان حرکت برنامه ریزی شده پرواز شما حاضر شوند. با این حال، برخی از افراد هستند که به این درخواست توجه نمی کنند و تنها در عرض چند دقیقه قبل از برنامه ریزی پرواز در فرودگاه حاضر می شوند. اگر یک صف طولانی در ترمینال وجود داشته باشد یا در محل امنیتی منتظر بمانید، این می تواند یک محیط بسیار عصبی ایجاد کند. نه تنها ممکن است پرواز از دست برود، بلکه پرواز دیگری نیز باید برنامه ریزی شود، و مسافر احتمالاً باید در پرواز بعدی در حالت آماده باش منتظر بماند. حتی ممکن است هیچ قولی مبنی بر جای خالی در پرواز بعدی وجود نداشته باشد، پس از اینکه فرد زمان اولیه پرواز خود را از دست داد.

سعی کنید در اواسط ساعات شلوغی پرواز برنامه ریزی نکنید. مانند خیابان ها و آزادراه ها، فرودگاه ها ساعات شلوغی دارند. در ساعات صبح، ساعت شلوغی مکرر بین ساعت 8:30 تا 10:00 است. همانطور که قبلا توضیح داده شد، یک پرواز خطوط هوایی صبح زود ایده آل است. ساعات بین 4:30 تا 6:30 بعد از ظهر سخت ترین زمان برای پرواز در بعد از ظهر است. این ساعت‌هایی است که فرودگاه‌ها شلوغ‌ترین ساعاتی هستند از افرادی که در اطراف منتظر پرواز هستند. ازدحام مردم به این معنی است که صف‌های طولانی‌تری برای انتظار در گیشه‌های ورود، افراد بیشتری در ترمینال ازدحام می‌کنند، افراد بیشتری در اطراف مکان‌ها برای صرف غذا منتظر می‌مانند، و افراد بیشتری بیرون از دروازه‌های خود می‌نشینند. سعی کنید در ساعات شلوغی صبح یا بعد از ظهر از سفر خودداری کنید. این می تواند ایستادن در صف و نشستن با تعداد زیادی غریبه را کاهش دهد و سفر لذت بخشی را ایجاد کند.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید : بلیط شیراز تهران

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *